Česky English Deutsch

Vyhledat v katalogu

Drobečková navigace

Úvod > Novinky > Cvičení v ženském tandemu

Cvičení v ženském tandemu



Víte, jaké jsou výhody cvičení v ženském tandemu? Protáhnete tělo, a ještě proberete nejnovější drby. Poradíme Vám šest cviků pro protažení celého ženského těla. Zjistěte více.

Výhody cvičení v ženském tandemu? Protáhnete tělo, a ještě proberete nejnovější drby

Přemýšlíte, že začnete chodit do fitness centra? Nebaví Vás to samotné a partner radši zajde s kamarádem? Zkuste cvičit v ženském tandemu! Skvěle si zacvičíte, a ještě proberete nejnovější drby. Ve dvou se to prostě lépe táhne. Poradíme Vám, jaké zvolit cviky.

Zahřejte se funkčním tréninkem a potom hurá na stroje

Chcete zpevnit spodní část těla? Nabrat svalovou hmotu v horní časti? Nebo se prostě jen protáhnout po náročném dnu v práci? Na desítkách posilovacích strojů můžete cvičit stovky cviků. Záleží jen na Vás, jaký trénink zvolíte. Vzájemně si pomůžete, vyhecujete se a dohlédnete na správné držení těla. Mezitím, co jedna cvičí na stroji, druhá už může po fitness centru skákat angličáky. Stroje na cvičení jsou ideální volbou pro začátečníky. Nemusí si totiž lámat hlavu s technikou a podle obrázku přesně poznají, jakou partii procvičí.

Jaké jsou výhody cvičení ve dvou?

  • Vzájemně se nakopnete, když se druhé nebude chtít
  • Pomůžete si a dohlédnete na správnou techniku provedení
  • Navzájem se motivujete a hecujete při cvičení
  • Donutíte se cvičit i partie, které nejsou Vaše oblíbené
  • Inspirujete se v dodržování životosprávy

6 cviků pro protažení celého ženského těla

  • Záda procvičíte přítahy na spodní kladce v sedu
  • Svaly na nohou, zejména hamstringy a kvadricepsy zpevníte na stroji předkopávání či zakopávání
  • Na ramena je ideálním cvikem upažování s jednoručkami
  • Použijte kladky k tlakům na triceps
  • Hýžďové svaly skvěle procvičíte na stroji roznožování a vnitřní stranu stehen na stroji snožování
  • Na závěr pro pevné břicho doporučujeme klasické sed-lehy nebo stroj na kompletní procvičení břicha

A pokud se v posilovně začnete nudit, zpestřete si trénink třeba použitím bosu míče, posilovací gumy nebo posilovacího kolečka. I drobná změna Vás nakopne a dostanete opět novou chuť do cvičení.