Česky English Deutsch

Vyhledat v katalogu

Drobečková navigace

Úvod > Novinky > Cvičení v páru

Cvičení v páru



Vyčítá Vám partnerka, že trávíte spoustu času v posilovně bez ní? Zapojte ji a vypracujte těla společně. Nejen, že budete trávit čas spolu, ale ještě se udržíte ve formě. Poradíme Vám, jak na to.

Muž a žena v posilovně? Ideální sestava pro cvičení ve dvou

Vyčítá Vám partnerka, že trávíte spoustu času v posilovně bez ní? Zapojte ji a vypracujte těla společně. Nejen, že budete trávit čas spolu, ale ještě se udržíte ve formě. Poradíme Vám, jak na to.

Cvičení v páru přinese nečekané výsledky, nevěříte?

Zaměřte se na cviky, které můžete provádět oba. Přeskočte tedy typicky mužský bench-press či oblíbené ženské roznožování a vymyslete společnou tréninkovou jednotku. Vzájemná inspirace pak přinese nečekané výsledky. Při tréninku sestaveném ženou se zaměříte hlavně na spodní část těla, naopak muž se bude více soustředit na vršek. Ideálně tak procvičíte celé tělo.

Jaké cviky se dají cvičit v páru?

  • Zátěž pro ruce – na posilovacích věžích s kladkami můžete cvičit oba dva zároveň a kombinovat cviky na celou horní polovinu těla
  • Další nálož na ruce můžete zkusit při cvičení s jednoručkami a polohovacími lavičkami, případně s jednoručkami ve stoje
  • Spodní část těla procvičíte nejlépe při střídání strojů leg press a hacken, které jsou většinou v posilovně umístěny vedle sebe
  • Případně můžete vyzkoušet squaty na stroji multipress nebo posilovací kleci a vzájemně si hlídat správné provedení cviku bez prohýbání beder

A jaké jsou výhody cvičení se svým protějškem?

  • Jeden druhého podporujete a objevíte týmového ducha
  • Najdete společného koníčka, který se Vám může stát vášní
  • Výsledky se dostaví daleko dříve a budou trvalejší
  • Nebudete si navzájem vyčítat, že trávíte spoustu času v posilovně